Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 6. februar 2010

Kommer brevet mon i dag?

Jeg havde en dejlig dag i går. Jeg startede ud med at stå tidligt op og gå i bad - og så hyggede jeg mig ellers dagen lang, og da det blev på tide at gå i seng, kyssede jeg René i søvn. Altså, på ryggen, så kyssede jeg ham lige så blidt - det var skønt. Han var meget træt, så han faldt temmelig hurtigt i søvn. Men sådan er det jo.

I dag kommer brevet fra Køge Jobcenter - det er jeg sikker på! Det kan næsten ikke være andre dage end i dag! Følelsen af, at det brev ligger i postkassen senere i dag, er så stærk som den aldrig har været før! Det er genialt! Haha! Det brev kommer i dag. Jeg kan mærke det. Jeg trænger også til at få gjort en ende på den pensionssag. Men bliver det et nej, anker vi sagen - det har vi besluttet, René & jeg.

Jeg har meget ondt i dag, og jeg er stadig bange for at bruge Tigerbalsam - men det kommer tættere og tættere på. Jeg bliver nødt til det. Måske skulle jeg prøve på mit ben inden, så jeg kan se, hvor meget det svider? For godt nok er jeg tidligere cutter, men jeg kan ikke klare smerte - jeg er en slapsvans, hvad angår smerte. Hehe. Det skal helst ikke gøre ondt. Men sådan er der nok rigtig mange mennesker, der har det: vi vil ikke have ondt nogen steder på eller i kroppen.

Jeg glæder mig til at brevet kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar