Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 19. april 2010

Fedt look og en lækker kage!

Haha... Hamid har ombestemt sig! Passer mig fint nok. Jeg var lidt skeptisk overfor at have ham her i 4 dage... Men alting løste sig jo åbenbart! Yay!

Jeg var til fødselsdag hos min far i går, og for første gang i mange år, gik det faktisk rigtig, rigtig godt! Superrart. Jeg er dybt imponeret over min familie! Og min mor lavede god mad til os - vi fik flæskesteg. Men jeg glemte at få resten af kartoflerne med hjem... Øv. Havde glædet mig til at sidde og nappe kartofler senere. Men hey - man kan ikke altid være lige heldig.

Jeg har lige været inde på en blog herinde, som jeg har på min liste, og den havde bare det fedeste look! Men jeg tror nu ikke, at det er sådan, min skal se ud, jeg er heller smuk eller noget, så jeg gider ikke at have mig selv på. Men det var en cool side hun havde fået lavet. Jeg er dog tilfreds nok med min egen. Den er blevet lavet om: før var den jo sort med rød skrift. Men jeg har lavet den om, fordi det tilsyneladende er svært for nogen at læse rød skrift på sort baggrund. Det er også derfor jeg har lavet layoutet på min hjemmeside om.

Dagen ser travl ud, men kender jeg mig selv ret, hensynker jeg bare i egne tanker foran computeren - det sker for mig hver dag. Hehe. Nå ja, men sådan er jeg. Jeg dur ikke til alt det dér travle, mand, jeg får stress. Men her er ikke så rodet, så jeg skal bare støvsuge og vaske gulv, får René til at ordne badeværelset, og så er her egentlig... Som her skal være... Jeg skal have bagt en kage også, men den skal først bages i morgen! Ej, hvor jeg altså glæder mig til at se mine veninder. Jeg håber at René skrider, så vi kan være alene. Men det plejer han også at gøre, for han gider ikke vores tøsefnidder. Haha. Han kan tage hjem til Kim & Majbrit. Det vil jeg lige drøfte med ham i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar