Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. juli 2014

Gribbenssteg med bacon

Af og til går man glip af ting, man burde have set, hørt eller følt.

Det er bare så ærgerligt.

 En af de ting, man burde have oplevet, som man kan græde snot over, man aldrig fik set er Det Brune Punktums andet show, "Far Brugte Ikke Noget".

Det her er et uddrag af showet, delt i 2.

"Tex & Jack"
&
 Begge film taget fra Youtube

Det er sjovt, det her, men det, jeg finder allersjovest, må være scenen med gribben. Det er så hysterisk morsomt, at jeg græd af grin, da jeg var inde og se showet. "Gribben holder selv fast i baconen" er bare det sjoveste jeg nogensinde har hørt - set i sammenhæng med dette show. 

Men Tex & Jack er bare generelt så morsomme, det er svært at lade være med at grine. Både sangene og  showet er godt. Jeg synes, at det er fantastisk. Jeg er glad for, at jeg brugte tid på at se dette show, for jeg morede mig kosteligt, selvom jeg ikke var så gammel dengang.  Sjovt var det. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar