Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 26. juli 2014

Jeg har ikke pandehår

"LØRDAG"

Jeg er ramt af lørdag i dag. Det bliver det fleste på et tidspunkt i deres liv. Utroligt nok - true story - sad jeg ganske godt tempereret lige før. Men da jeg ville skrive det ned, begyndte varmen at banke på. Fra minut til minut. Evil, I tell you, evil!

Jeg sidder og kigger på min pilleæske, og jeg må indrømme at jeg ikke har taget min morgenmedicin selvom det er 1 time siden jeg stod op. Jeg overvejer at "glemme" den, for jeg orker ikke alle de piller, og jeg har tilsyneladende ingen symptomer. Hm, nå, men når man alligevel skal tage 6 smertestillende piller, kan man lige så godt tage 12 piller mere - right? Haha.

Oh ... Jeg mærkede min menstruation komme, netop nu, og smuttede på toilettet. Jeg lyver ikke... Jeg har aldrig nogensinde, i mit menstruerende liv, set så meget blod  komme ud af mig! Jeg er i chok! Fuldstændig! Det er så vildt...Det kan ikke beskrives... Godt jeg havde et bind på - jeg var jo lidt forudseende. Jeg bare ikke regnet med et blodbad!

I øvrigt er jeg nødt til at gå i behandling med Bettamousse igen. Jeg taber flere hår nu, igen. Indtil videre kun ved hårvask, men min hovedbund klør i dag. Jeg må nok hellere putte det dér i til aften, som udskrevet. Jeg vaskede hår i går, og det kan være at sæben bare ikke er kommet ordentlig ud - men det kløede ikke i går. Men pyha, mit hår er helt svedigt. Sært nok det lange, som hænger foran. Jeg vil ikke kalde det "pandehår", for det er det ikke. I ved godt, hvad jeg mener, ikke? Med pagehår?
Dette billede er 5 minutter gammelt,og jeg undskylder for fedtet hår - ja, og morgenhår, for den sags skyld. Men der er ikke noget "pandehår". Håret bagtil - det der sidder og krøller og ser uglet ud - er ikke vådt af sved. Men ens hår kan  jo ikke være perfekt hver dag!

Jeg lytter til "Super Collider" for første gang. Hvorfor jeg ikke har lyttet til den før, er mig en gåde. Den er faktisk rigtig cool. Det må være det dér med Dave stemme... Musikken er vel egent pissefed, men Dave... Daves stemme er magisk - som Marilyn Mansons er og Petes var. Jeg elsker Daves stemme. Fantastisk. Jeg kan bare... Jamen... jeg er måske nok mere fan af Dave en jeg er af 'Deth, hvilket er vildt ærgerligt. Men i og med, at han laver musikken og synger på sangene - så lytter jeg jo til dem. "Back In The Day" - Yay! Jeg elsker den sang - også selvom jeg ikke var der "back in the day" - den sang er monster-killer fed!

1 kommentar: