Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. juli 2014

Sensational Whitening!

Dudes... Seriøst... Jeg har fået den vildeste tandbørste! Jeg bruger normalt bare en eller anden Braun oral-B ting, men da jeg skulle købe nye børstehoveder med sidst, fulgte der en med, som havde en gul midte. Den satte jeg på nu her, inden jeg børstede tænder. De har aldrig set mere hvide ud, tror jeg, andet end hvis der er blitz på! Og det er der ikke på dette billede.
Ja. Det er mine tænder. Som har drukket minimum 3 liter Coca Cola Light eller Pepsi Max hver dag i snart 18 år. Det er fandeme vildt at de kan se så hvide ud. Min tandlæge siger, at der ikke er nogen videre (nævneværdige) syreskader, så jeg er fandeme godt kørende! Yeah. Men jeg passer på dem. Måske ikke så godt, som så mange andre, men jeg passer på dem. Og de er freaking hvide på det dér billede i forhold til, hvad de ellers altid har været efter en normal tandbørstning!

Holy crap! Klokken er 1! Jeg skal mega tidligt op i morgen! Jeg må i seng nu. Øv. Var ellers lige så godt kørende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar