Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. juli 2014

Tell me why

Av! Det må man gerne skrive, når man har møgondt i sin fod. Jeg hader den slags. Jeg ved faktisk ikke engang, hvorfor jeg har fået det... Jeg har ikke sådan rigtig, hvorfor jeg har fået det...? Min mor har fødselsdag på søndag, så jeg er nødt til at sende min pakke til hende på fredag, så hun har den lørdag. Pudsigt. Min far, jeg og min mor har fødselsdag samme ugedag hvert eneste år. Hehe.

Jeg forstår ikke, hvad der sker for mig og min blogging... Jeg har mistet lysten, synes jeg. Det er ikke spændende for tiden. Jeg tror, at jeg vil skrive på en god historie i stedet for. "One of those" - en af dem, man faktisk skammer sig over at skrive, men som man samtidig gerne vil have ud af systemet - hehe

Signing off

For now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar