Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 23. juli 2014

Klokken er...

Klokken er... 17:45

Hvad skal jeg lave til aftensmad? Sådan, virkelig? Jeg er blank! Jeg har ikke så pokkers mange muligheder. Jeg er faktisk pokkers meget ude at skide.Når jeg tænker på tingene... Så kan jeg lave 1 ret. Ris med stegte Quorn Bitar og grøntsager med enten chilisovs eller karrysovs. Hvad hvad det nu, vi fik i går? Nå ja. Ris med stegte Quorn Bitar og karrysovs. Jeg kunne lave så meget andet, hvis bare... Hvis bare jeg havde 2 løg. Men jeg har ingen løg. Ingen løg. Psh. Hvem har nul løg?

Jeg har udtænkt en masse spændende tanker om det dér med evolutionsteorien og skabelsesteorien. Jeg vil skrive det ned senere. Jeg læste det, jeg har skrevet ned indtil videre, højt for René, og han sagde at det ikke lød dumt. Jeg har jo bare siddet og tænkt de der tanker, jeg har INTET lært om det, fordi jeg ikke sådan rigtig har haft al den skolegang, jeg burde, og derfor er det blot simple tanker. Men... noget skal jeg jo kunne gribe fat i for at kunne beholde min tro på evolutionsteorien..

Klokken er... 18:10

Jeg laver ris med Qourn bitar, krydret, med grøntsager og chilisauce. Jeg tror også, at det er helt OK med René, for han elsker den ret. Imens det koger og steger, vil jeg skrive lidt om det dér dna.

Klokken er... 22:15

Jeg har lavet mad, spist, set lidt tv og skrevet en blog et andet sted. Det er ved at være på tide at ordne køkkenet og sørge for Emmas mad. Jeg skal også have tømt hendes kattebakke og skrevet på "Fantastisk Overskrift". Hvornår mon den kommer til mig? Haha. Fuck, jeg har mange spændinger i mit højre knæ. Måske skulle jeg lige klare de ting, der kræver at jeg står op - måske hjælper det?

Klokken er...23:55

Godt så. Opvasken er ordnet, huden er ordnet, tandbørsten er udskiftet og tænderne børstet, René har taget en sovepille - og jeg har selvfølgelig ikke fået skrevet på min historie. Det er utroligt så lidt tid på et døgn jeg har til det??? Det er faktisk utrolig irriterende. Jeg skal lige tjekke op på et indlæg på en anden side, og så skal jeg svare på en e-mail fra Hamid. Han har sendt mig nogle billeder af sine cd'er, jeg mener at det er den e-mail, jeg ikke har fået svaret på endnu. Jeg fik den vist i morges. Så¨det skal jeg have gjort inden for de næste 30 minutter, inden Renés sovepille begynder at virke.

Men det har godt nok også været en strid dag, varmemæssigt... Pyha,. altså, totalt ulideligt. Det er jo nærmest ikke til at holde ud! Jeg satser på bedre vilkår i morgen. Men nu vil lukke ned for Lev med det - det gør jeg!

Klokken er... 00:00

Sov godt, jer alle sammen!     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar