Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 26. juli 2014

Pillesluger!

Jeg skal ud på en mindre spadseretur om lidt. bare for at komme ud og for at få rørt mine muskler, inden de svinder ind. Jeg skal have smertestillende herfor. Det gav mig grund til at tage den aftenmedicin, som jeg oprigtigt havde glemt.Så derfor tog jeg alle mine aftenpiller plus mine smertestillende. Det var dog lige for meget til én mundfuld, men jeg faktisk blevet ganske hardcore hvad det dér angår. I starten måtte jeg tage én ad gangen. Og se nu!
Første portion, ja, jeg tog alle de her piller på én gang

Og sør'me om jeg ikke kunne tage en hel portion mere!
På én gang!
Jeg vil så gerne tilstå, at nummer to portion gav en bismag af medicin, som var virkelig fæl - men jeg kunne heldigvis drikke mig fra det.

Som sagt, lige om lidt, skal jeg ud at gå en tur sammen med René, vejret er dejligt og alt er bare perfekt. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme ud. Jeg tror, at jeg vil afslutte dette indlæg nu, og så gå lidt før tid. Så kan jeg skrive om min tur, når jeg kommer tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar