Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. juli 2014

Sommerfugle, Vitrinen og kaffe!

MOR og René er ude for at købe ind. Hun havde fødselsdag den 5. juli, og vi har købt denne til hende:
Det er et eller andet monstrum med både ur og kalender. Uret er jo, som man kan se, rødt. Nederst kan man trille med tallene - det er nemlig også en kalender! Til højre står ugedagen, og til venstre står måneden. Det er  som gammelt pergamentpapir, krydret lidt gammel skrift, og tegninger af to sommerfugle. Det kostede 199, men var på tilbud til 99 kroner. Det var en okay fair pris. Dette pragtfulde stykke... Hvad man nu kalder den slags, er købt i "Vitrinen" i Køge. De sælger brugskunst og gaveartikler. Jeg synes faktisk ikke engang, at deres priser er specielt dyre :) Bor du i Køge, eller måske bare er i nærheden af Køge, ligger deres butik i Vestergade 6A.
Ved siden af, ligger der i øvrigt en butik, som - vistnok, hæng mig ikke op på noget - hedder "Kaffemøllen". De sælger en masse forskellige kaffesorter, og man kan selv vælge om man vil have dem malet og om det skal være groft eller fint. De har naturligvis også the, og en masse forskellige krydderier og håndlavet slik. Det er også en dejlig butik. Det er jo så - som I har regnet ud - på Vestergade. Men hvilket nummer, ved jeg ikke. Slå det op på google. Eller besøg den, for hvis jeg husker navnet forkert, kan det blive svært at slå det op på nettet. Men ok, adressen foreligger mere eller mindre.  

WHATEVER!

Hav en fantastisk dag, og husk at tjekke min sjuskede hjemmesides nye design!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar