Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 12. august 2014

100 piller er ganske hurtigt blevet til 30

Jeg har ondt i halsen, og det er noget af det, jeg hader. Jeg mener også at jeg stemte imod det ved sidste valg! Det er fandeme også for dårligt, altså, både læger og medicinalfirmaerne giver penge under bordene til stemmeoptællerne. Om det er i form af kontanter eller et mastercard med lige akkurat det antal penge på, de har aftalt, ved jeg ikke. Men der foregår noget mystisk. For min veninde har også ondt i halsen. Og vi har ikke set hinanden i flere uger.

Men nu her, om lidt, skal jeg ud at gå en dejlig tur, nummer to i dag, og det bliver rigtig rart. Glæder mig! Jeg har været nødt til at snuppe de stærke piller, men det er fint nok. Det er ikke noget, jeg gør til daglig. Jeg tjekkede dog på glasset. Jeg fik dem udskrevet 17. december sidste år. Det må have været i forbindelse med mine operationssmerter, for jeg blev jo opereret igen allerede i januar. Men der var 100 i et glas, og nu er der kun 30. Så jeg må alligevel have spist godt til, selvom jeg prøver at holde mit forbrug stærkt nede, så jeg ikke bliver afhængig af lortet. Jeg skulle have ordnet køkkenet først, men tanken om at skulle dét, og så ud at gå bagefter, presser al energi ud af mig. Jeg skal begge dele, I know, men... Bare omvendt, ikke? Yeah. Omvendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar