Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. august 2014

Så det nu! Slut med irriterende farver!

Det dér lavendelfarvede... Det er sgu alligevel ikke mig... I ved, til hjemmesiden? Det kører ikke for mig. Jeg vil have det sorte tilbage... Det var sådan, hjemmesiden skulle have set ud. Sort. Det ser altså bare bedre ud. Jeg har lavet et nyt design. Jeg er ved at finjustere det.

Jeg vågnede op i morges til Glamour! Perfekt hår og perfekt makeup! Begge dele fra i går!

Kan I se? Godt nok er det ikke fancy makeup, men mascaraen sidder perfekt, og håret sidder som jeg selv ville sætte det, selvom det lignede en katastrofe, da jeg kom hjem fra frisøren. Cool. Det kan jeg sgu godt lide! Haha. Love it!

Men som sagt kommer der igen, meget snart, et helt nyt design på min hjemmeside, jeg tester den netop nu, og jeg regner med, at den måske - hvis jeg er heldig - kan komme op at køre i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar