Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. august 2014

Snigkig på forsiden

What to do... Min webmaster er blevet forhindret i at hjælpe mig med at lægge siden op på internettet. Men I kan være så heldige, at I kan få et smugkig på forsiden - for den er mere eller mindre det, der er mest forandret ved siden, siden den sidste sorte.


Den er meget anderledes, end de andre, jeg ellers har haft. Denne side har været utrolig let at lave, fordi jeg har kunnet lave den som et billede i Open Office (fantastisk, i øvrigt. Open Office har skriveprogram, regneprogram, tegnepogram and what not - ganske gratis!). Det kan jeg godt lide - vil nok gøre det igen en anden gang --> for der kommer nok en anden gang. Haha.

Midnat, næsten, og MOR kommer i morgen klokken 9. Damn... Det er fandeme tidligt... Skal lige ud og ordne mit køkken, det ligner Jerusalems ødelæggelse. Typisk. Jeg burde være gået i gang med det for længst... Psh...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar