Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 3. august 2014

Jeg må have fyldt mine reserver op!

Jeg fik sgu ryddet op i går! Jeg tror bare ikke, at jeg får nemmere ved at finde rundt i den. Medmindre jeg sætter sedler på! Det gør jeg. Men al rodet er lagt i elastikmapperne, som jeg har stående ved siden af mig
De er stadig placeret i den smukke trækasse, jeg fik af René i fødselsdagsgave! Den er super, super lækker!

Det er gråvejr her. En sky fjerner sig en smule fra solen af og til, men det er ikke solskin på noget tidspunkt. Men der er ligger en i bikini på fællesarealet og soler sig. Jeg tænker... Så vil man altså virkelig gerne være solbrun! Ellers kan man bare godt lide at ligge og læse i det fri :) - det skal der også være plads til, og hun har jo en bikini på. Hun er ikke nøgen, så der er vel kun de der gamle snerper, hvis mænd kigger lige en tand for længe efter hende, som kan finde på at klage over hende.

Men jeg jeg nyder faktisk denne dag. Det er den sidste inden cchobbypakken kommer. Jeg fik sms'en fra postdanmark i går. Om at de vil komme den 4. - og det er jo i morgen. Jeg glæææder mig. Jeg føler mig som en bil, der er kørt fuldstændig tør for hver eneste dråbe benzin, og pakken er den benzin, jeg har udsigt til at få. Som om "jeg" er den der går igennem ørkenen for at få den benzin, cchobby har på deres tankstation, og at "jeg" lige nu er tilbage til min "bil" for at fylde reserverne op. Satans. Utroligt at lidt papir kan gøre sådan en stor forskel...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar