Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 1. august 2014

Rip-off - still

Jeg er ved at blive syg. Jeg har ondt i halsen og ondt i det ene øre. Men, kender I det... ens læge har ferie, så man skal snakke med en anden læge, som man bestemt ikke har lyst til? Måske er det bare noget pjat. Det er sket før. Det er nok bare fordi blæseren står bag mig og kører på fuld drøn hele natten, jeg kan jo bare slukke den. Så går det sikkert i sig selv igen :)

Dejligt, så får jeg skrevet lidt her og der på min trivielle-Barbera-Cartland-rip-off-wannabe kærlighedshistorie, og jeg synes faktisk, at den er rigtig god - indtil videre. Men jeg har jo selv skrevet den, så selvfølgelig synes jeg, at den er cool :) Næh, du, jeg skriver den ud og sender en kopi til Katja. Eller måske til hendes arbejde, men førstnævnte er nok bedst. Men der er sikkert lang tid til at jeg får skrevet den færdig, for det går langsomt, så det kan jo være, at hun har fået et helt nyt job på det tidspunkt - og så ER den førstnævnte mulighed måske den eneste realistiske. Hvem ved?

... who the fuck knows ... 

Jeg har lyst til at gå en tur. Seriøst dårlig idé. Men lysten er der. Nice :)

Tak for kommentaren i det foregående indlæg, Tilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar