Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 7. august 2014

Diva

hej smukke . jeg har meget at se til med min nye venskab ver dag så når de bliver træt skal jeg nok skrive ordentligt brev til dig søde. hehe. indtil videre må du love mig at ha det godt. love you knus. endelig fik jeg dem til paradise lost. nu er jeg stolt. hehe. knus ha det godt. vi snakkes. nu er det oprydning.

Det her. Det finder jeg mig ikke i. Godt nok er jeg ikke den bedste ven i verden, og slet ikke overfor Hamid. Men den dér... Den den er for grov til mig. Det vil jeg sgu ikke finde mig. Slut færdig. Vores venskab er slut. Helt.

Jeg har pisseondt i hovedet. Det ramte mig bare, det hele kom bare sådan... BANG... Jeg har bare brug for at sove lige nu, men jeg altså ikke sagt noget til René om at han skal tage sin sovepille, så jeg kan ikke bare klare den længere.

Og Emma opfører sig som en diva.... Toal irriterende. Virkelig, altså. Jeg ved sgu ikke... Måske skulle jeg bare gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar