Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 26. december 2016

Ang. George Michaels død

Her til morgen vågnede jeg op til en sms fra Hamid. "George Michael er død". Jeg tjekkede det på nettet, og ganske rigtigt - han døde i går. Jeg har ikke noget dybere personligt forhold til George Michaels musik, og jeg ved ikke, om jeg har nogen læsere, som har. Men hvis jeg har det, vil jeg gerne sige, at jeg virkelig føler med jer. George Michael var meget talentfuld og er et tabt for musikverdenen i dag. Jeg mistede for 6½ år siden min inspirationskilde, min "go-to-guy", når jeg havde brug for at føle en ganske særlig følelse, som jeg faktisk ikke kan beskrive. Han lærte mig, igennem sin musik, at forstå en masse ting, at skrive bedre og blive et bedre menneske. Jeg savner ham så meget... Stadig, når jeg sætter bandets musik på, kan jeg begynde at græde. Jeg savner ham så meget, og selvom man kan sige, at jeg jo stadig har det musik, de har lavet, så er jeg stadig ked af, at jeg aldrig får mere end det. Jeg er bare så ... Huh! Ikke?

Så jeg sender mine dybeste medfølelser ud til jer, jeg tænker på jer og I skal vide, at selvom det gør ondt, og det ikke virker sådan, så bliver det bedre. Det tager bare tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar