Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 10. december 2016

How great is the New Girl?!

No way! Jeg sad på min stol. Og pludselig lå jeg på gulvet. Jeg havde faktisk låst bremsen, og jeg ville bare sætte mig længere ind på stolen. Så jeg lagde al min vægt på armlænene og løftede mig op for at rykke mig ind - og så kørte stolen bare væk under mig! Det er 3. gang med denne stol. I HATE THAT MOTHERF*****!

I dag har jeg sgu tænkt mig at få skrevet. Jeg har en idé til, hvad jeg vil skrive, jeg er ikke overbevist om at jeg kan mestre emnet, men så har jeg andre ting at skrive om. Jeg vil bare enormt gerne skrive den bog, jeg har planlag. Jeg er gået i gang med den 2 gange med måneders mellemrum.

Uh, har jeg nævnt at jeg har fået Netflix og er faldet over serien "New Girl" som jeg ELSKER?! Den er med blandt andre Zooey Deschanel, og jeg ELSKER Zooey Deschanel! Serien er sådan lidt som "Friends" - bare ny og med en lidt anderledes opstilling af "vennerne" i lejligheden, hvor det meste af serien foregår. Der er 3 venner, Winston, Nick & Schmidt, som søger en roommate, som de finder i Jess, der så bliver - The New Girl. De er allesammen i starten af 30'erne Schmidt arbejder på et kontor, Winston har spillet professionel basketball i Letland i 2 år, men er kommet tilbage til 'the states', Nick er bartender og Jess erhverver sig som skolelærer. Jeg forelskede mig i serien allerede da vi så piloten. Schmidt er virkelig en særling, men jeg elsker det afsnit, hvor han kommer hjem iført dette outfit:
Han havde hatten på, også tanktoppen, den var bare sort. Det, som var sjovt, var at det var sådan et klassisk Peter Steele outfit (udover at han slet ikke er i nærheden af samme størrelse som Pete). Jeg kan ikke huske hvad skuespilleren hedder, så jeg slår det lige op på IMDb. Okay, han hedder Max Greenfield. Der var ikke et billede (ja, jeg kiggede alle 228 billeder igennem) af netop dette outfit, men Schmidt er en type, som konstant "flexer" sine muskler og tror at alle er ude på at score ham. Han er ikke særlig muskuløs, men man kan godt se, at han træner. 

Jeg har faktisk lyst til at blive oppe og skrive mere, men jeg har også lyst til at gå i seng og sove et par timer mere, for jeg er træt. Som en, der er rigtig, rigtig træt. Så træt er jeg. Måske endda mere. Jeg har ikke sovet særlig meget i nat. 

Alright, back from a good, long nap, jeg har lavet og spist aftensmad, og klokken er nær 20. Det er lørdag, og teknisk set har jeg ikke nogen planer i morgen, men jeg burde gå lidt tidligt i seng i dag - sådan omkring midnat eller 1 eller sådan noget. Jeg glæder mig til at det bliver søndag, eller bare senere i aften, og så håber jeg, at jeg er mere frisk. Men desværre føler jeg ikke, at jeg er frisk overhovedet, og grunden til at jeg stod op til at starte med, var fordi klokken var 18, og jeg vurderede at René nok var sulten. 

Min Tangle Teezer, jeg har en, som er identisk med denne (har endda købt den samme sted): 
- den har totalt vundet Emmas hjerte. Hun kan ikke lide at blive friseret, men med forsigtige strøg over hendes pels med denne Tangle Teezer er hun bare totalt salig at se på. Haha. Hun er dejlig. 

Lige nu sidder jeg foran min blæser, på fuld blæs, den er tændt på højeste trin, og mit hår hvirvler omkring, og ALLIGEVEL sveder jeg. Jeg græder hver anden time over at jeg er gammel og jeg lige (for en månedstid siden) har fejret 9-års bryllupsdag (NI!) i en alder af "kun" 36, jeg tuder over at jeg ikke har en baby, selvom jeg ikke kan udholde babyer, og samtidig glemmer jeg at tage mig ordentligt af både Emma og René og er gået totalt i "Mental Shutdown".  Så nu, 5 måneder før min 37 års fødselsdag - har jeg så allerede nået min midtvejskrise? Det kunne godt lide virke sådan, ikke? 

Jeg er et stort ROD! Jeg har ikke fået sendt halvdelen af mine julekort, og jeg har kun fået skrevet halvdelen af dem, jeg ville skrive, og tiden løber fra mig. Alt løber fra mig. Jeg ville virkelig bare gerne være lykkelig. Jeg ville endda nøjes med "glad". Denne udefinerbare ting, jeg går rundt med, som føles lidt som apati, men måske mere som ambivalens, og så alligevel som en smule glæde, men med overvejende tristhed, med hang til smil - det går bare ikke.


2 kommentarer: