Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 12. december 2016

Velkommen! Samme blog, nyt look, ny titel!

Godmorgen! Klokken er nu 07:20, det er mandag morgen, og det er den 12. december 2016. Der er sket det, at jeg er blevet træt af at kigge på min blog, og jeg har været træt af titlen i mindst 6 måneder. Fordi jeg går og leder efter titler til en Youtubekanal til René, har jeg spekuleret lidt over, hvad jeg selv kunne tænke mig at kalde min blog. Og "Let there be words" var det, jeg besluttede mig for, og måtte dermed smide 5 andre i bunken til René. Nogle af dem, 2, kan han ikke bruge. Men resten kan han godt bruge, hvis han har besluttet sig. Jeg har allerede over 1 A4 side fyldt med forslag, som han har afvist, men jeg fortsætter ufortrødent 😀

Men - mandag. Kommer Mette mon i dag, eller er det først i næste uge? Og hvad med Emmas julegaver? Er det i dag, de kommer? Hmm... Jeg har vist ikke fået nogen mail fra Post Nord. Jeg må lige tjekke. Men de plejer også at sende en sms, og sådan en har jeg ikke fået.

Jeg har siddet her hele natten, faktisk, og arbejdet på bloggen og set lidt forskellige afsnit af Wendy Williams. Det er sådan lidt... På den ene side kan jeg ikke lide det, hun står for, og på den anden side kan jeg sgu godt lide at "følge lidt med". Jeg kan ikke lide at hun er så subjektiv omkring sine "Hot Topics", men i introen til hendes shows, siger hun jo altid "We don't judge - but we judge". Hun lægger ikke skjul på, at det er sladder, og det er måske derfor, jeg ikke har helt vildt store problemer med at vende tilbage. Men nogen gange går der bare så meget sladretante i det, at jeg lukker for fanebladet (det er på Youtube). Så jeg har ikke fået sovet. What so ever. Jeg gik faktisk i seng på et tidspunkt, men stod op igen, efter ca. 15 minutter, fordi jeg skulle på wc, og jeg besluttede mig for at blive oppe.

Jeg har fået en genial idé til en frisure. Jeg vil se, om jeg kan "pull it off" i dag, om jeg har elastikker nok, men først skal jeg lige have vasket mit hår. Så er det gjort. Nu skal jeg bare have det tørret. Det må luften tage sig af! Jeg nægter at bruge min hårtørrer. Det er sådan en gigantisk, lilla (lavendelfarvet, faktisk) Remington Turbo hårtørrer, som er så stor, at jeg ikke kan tørre mit hår i nakken på almindelig vis - jeg er nødt til at bøje hovedet fremover og vende håret ned over mit hoved - virkelig ubehageligt. Men okay - det er selvfølgelig værre når diffusoren er på - jeg kan lade være med at bruge den. Jeg prøver min nye Trevor Sorbie shampoo uden den der Leave-In conditioner for første gang - det er 3. hårvask nu, siden jeg modtog pakken. Jeg har en anmeldelse på anmeldersiden.

I går flyttede jeg alle mine dokumentarfilm og billeder væk fra min harddisk. Det er min plan, at jeg i dag vil fjerne al tekst. Altså, nej, jeg "fjerner" det ikke, fordi jeg efterlader noget af det, jeg ikke har fået set endnu, men hovedparten er blevet/bliver overført til en ekstern harddisk. Naturligvis er det noget, jeg gør dels for at få ryddet min harddisk så jeg har mere plads, men også så jeg har en backup af alt det lort. Der mangler meget endnu. Men der er mange ting, som skal gemmes. Og den slags tager tid. It totally does.

Jeg ved godt, at den er gammel efterhånden, men det er helt utroligt FED BLAKs "Nede Mette" er! 💓

1 kommentar:

  1. Din blog er blevet rigtig pæn <3
    Og jeg vil gerne se hvad du gør med dit hår. Mit hår er blevet længre, det gik fra at være nakkekort og nu går det ned under kravebenet<3 Jeg ved bare ikke hvordan det skal sættes op :o
    Jeg har fået julegaverne til alle i min familie :) Min storebror får den fedeste: En plakat med et billed lavet af Marc Allante, den hedder Chai poster.

    Og din tekst Let there be words minder mig lidt om AC/DC's 'Let there be rock'...

    Håber i allesammen har det godt! :)

    //Hatten

    SvarSlet