Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 27. december 2016

MUSIK! - 'Cause I love it!

En catch phrase eller sådan noget. Det vil jeg have. Som "That's hot" eller "You're fired" - bare noget cool i stedet for. Men alting er jo mere eller mindre sagt før. Jeg tænker i retning af "That's lethal", "That's brutal", eller måske "Awesomeness right there" (eller "Awesomeness right here"). Man kunne også direkte stjæle fra folk. "If you live with apes it's hard to be clean" (Marilyn Manson), eller "Just wipe your own ass and shut your mouth" (Pain). "Where is your savior now?" (Fear Factory) eller "I love it" (Icona Pop) - der er masser af gode ting at snuppe fra.

(Ikke min video, den er fra Youtube, lavet af Yousif Del Valle, 
musik: Fear Factory, "Pisschrist")

Denne sang er en af mine yndlingssange. Jeg har den som den ultimative vinder inden for Fear Factory alene, men blandt alle sange, er det "bare" end af yndlingssangene. Grunden til det, er nok at den er temmelig "rå", men har sine "melodiske" øjeblikke, og jeg er en sucker for sange, der skifter mellem den slags "øjelikke". Jeg tror faktisk bare, at de hedder "bridges" på engelsk, men jeg er ikke sikker. 

Jeg vil sammensætte min ALLTIME TOP 20, bare for jer, så I kan se hvorfor jeg så sjældent skifter musik herinde - jeg hører generelt det samme altid... 😉

På 20. pladsen sætter jeg "Personal Jesus" ind - Marilyn Mansons version.
På 19. pladsen sætter jeg "Don't Blame Me" - Ozzy Osbourne
På 18. pladsen sætter jeg "Million Reason" - Lady Gaga
På 17. pladsen sætter jeg "Good For You" - Selena Gomez
På 16. pladsen sætter jeg "502" af Megadeth
På 15. pladsen sætter jeg "Creamer (Radio Is Dead)" - Limp Bizkit
På 14. pladsen sætter jeg "Nightcrawler" - Judas Priest
På 13. pladsen sætter jeg "Be My Druidess" - Type O Negative
På 12. pladsen sætter jeg "Godeatgod" - Marilyn Manson
På 11. pladsen sætter jeg "15! af Marilyn Manson 
* ENTERING TOP 10*
På 10. pladsen sætter jeg "I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)" - Marilyn Manson
På 9. pladsen sætter jeg "I'll Get Even" - Megadeth
På 8. pladsen sætter jeg "Blood & Fire" - Type O Negative
På 7. pladsen sætter jeg "Pink" - Aerosmith
På 6. pladsen sætter jeg "Dream on" - Aerosmith
På 5. pladsen sætter jeg "Pisschrist" - Fear Factory
På 4. pladsen sætter jeg "It Was Always You" - Maroon 5
På 3. pladsen sætter jeg "Who Will Save The Sane?" - Type I Negave
På 2. pladsen sætter jeg "Devil Beneath My Feet" - Marilyn Manson
Aaaaaand drumrooooolllll..... NUMMER 1:
"Anesthesia" - Type O Negative 💓🎇🎆

Ingen kommentarer:

Send en kommentar