Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. juni 2014

137,5 - I wonder why...

Jeg sidder og venter på opkaldet. Hvornår er Moster Edel sovet ind? Min farmor har lovet at give mig besked. Det er trods alt hendes søster.

It's not all bad. Yeah man, Emma har det fint, og jeg har indset, at jeg aldrig får den fod i orden igen. Så det er da ikke kun dårligt - hehe.

Jeg har gjort noget, jeg ALDRIG troede, jeg ville gøre. Altså, jeg mener vitterligt ALDRIG. Jeg har gemt den historie, jeg skrev på i folkeskolen, som jeg brugte til at slippe væk fra lorten hver dag. Håndskrevet, kun det ene eksemplar. Det skal med mig i graven. Men nej. Det skal det ikke. For jeg har freaking GIVET det væk!!! Den eneste ene historie om min store forelskelse da jeg var 15 år - som jeg har anset som værende så dybt privat at kun jeg har læst den - har jeg simpelthen GIVET til et andet menneske. 19 år gammel, håndskrevet, en smule plettet papir - givet væk. Bare sådan. The long kiss godbye (jeg ved godt at filmen hedder noget andet, men det er jo ikke den, jeg snakker om her).

Jeg er bare så utrolig... Jeg føler mig så utrolig nøgen, faktisk, og det bliver bare værre og værre... Jeg kan umuligt blive mere blotlagt, end jeg er nu. Alt er åbent, min krop, min sjæl - alt er lige il at se igennem. There is no going back. Var det nu også en god idé? Var det nu en lige så god idé, som jeg selv tænkte? Jeg er i tvivl! Jeg er dybt ambivalent hvad det her angår. "Det er den fedeste idé ever, den viser hvor meget du stoler på hende og hvor stor din hengivenhed er!" og samtidig "Din idiot! Det er den dummeste idé nogensinde, altså, hun viser den sikkert til alle, og jeg bliver til grin alle de steder, der er at gøre grin med mig" - men jeg ved godt, at den sidste tanke er min paranoia. Jeg stoler jo på hende. Jeg har fortalt hende ting, jeg ikke har fortalt andre. Det ville jeg jo ikke gøre, hvis jeg ikke stolede på hende. Psh.

Otherwise... Der sker vist ikke så meget her... Jonna kommer i morgen. Cool. Glæder mig. Kunne det egentlig ikke være lidt interessant at vide, hvor meget jeg måler om livet, nu, efter jeg har siddet på min flade røv (næsten) siden 4:50? Hmm.... Jeg har været oppe i ca. 19 timer, spist, drukket, været på toilettet 2 gange og jeg målet ca. 137,5 om livet. Eh. Det er det samme som sidst. Men det var en morgen, hvor jeg var fastende, netop for det formål, og så har jeg jo ... faktisk tabt mig en smule? Eller hvad? Arh... Who cares. Jeg kom til at tænke på det, fordi René skulle snuppe en spider i loftet og skulle stå på en stige til maks vægt 130kg, så jeg var pissebange og stod og knugede stigen, så  den ikke brast. Lidt efter skulle jeg rense Emmas vandfontæne, og jeg stod og kiggede ned ad mig selv. Og? Jeg kunne ikke se maven for brysterne. Så jeg går ud fra, at jeg har tabt mig en smule. Hvordan - det er mig den største gåde.

Nå. Jeg skal lige smøre noget mad til René. Han har taget en sovepille, vi skal i seng om lidt. Jeg har lyst til at hoppe i seng nu, men han skal have noget at spise først,og den lortepille skal virke og BLA BLA BLA. Alle de skide undskyldninger. Jeg har freaking ikke sovet i 19 timer! Og så forventes det, at jeg skal ordne madder NU? Oh well. Jeg har selv vænnet ham til al den forkælelse. Jeg kan kun bebrejde mig selv. Jeg skal altså lige have tjekket foden - og have rene strømper på - inden jeg går i seng :)

I må sove godt, alle jer kære læsere. Det kan jo være at I kigger forbi igen en anden gang! Så læses vi ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar