Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 2. juni 2014

En ganske særlig mand

Jeg havde faktisk en ret forfærdelig drøm i går, da jeg sov om eftermiddagen. Type O Negative havde jubilæum for noget, jeg ikke kan huske hvad var. Peter havde selv sammensat et show for fansene, og det blev megagodt - syntes han. Men hans sorte, bizarre, morbide humor nåede ikke ud til resten af verden, og inden for få timer, hadede hele verden ham. Undtagen mig. Jeg forsøgte at være hans ven, at være der for ham, selvom de ting, han havde gjort, var virkelig dumme. Han sad som en stenstøtte, og jeg holdt om ham, men der var ingen hjemme. Da jeg tog derfra, frygtede jeg det værste, og senere kontaktede jeg pladeselskabet for at få hans telefonnummer, og så vågnede jeg.

Sikke en forfærdelig følelse. At være den mest hadede person i verden. Og at være ven til den mest hadede person i verden. Jeg er glad for, at det på ingen måde er sandt. At han var den mest hadede person i verden. At han skulle dø med det på sig. Han var jo højt elsket af mange. Heldigvis. Det var, hvad han fortjente. Masser og masser af kærlighed og hengivenhed. Han var en ganske særlig mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar