Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 28. juni 2014

Flækket læbe og pizza fra Taste i Køge

 

Sådan ser jeg ud nu, efter 7 timer. Jeg faldt i morges. Havde myoklonier, og skvattede - lige ved siden af sengen, naturligvis. Hvor ellers? Det er mit faste sted. Blod overalt - jeg havde flækket underlæben - uden på såvel som indvendigt. Men udvendigt er det bare en lille rift; 1mm tyk og ½ cm lang. Så det er slet ikke noget særligt. Der skete heller ikke andet.

Jeg har faktisk slet ikke lyst til at blogge lige nu. Øv. Men så må I jo vente i spænding. Eller noget. Jeg skal jo også lave mad. Noget non-krydret, tror jeg.Jeg tror ikke, at min læbe gider det andet. At blive fyldt med en masse stærke krydderier. Jeg vil have pizza. Jeg spørger René, om vi ikke skal spise pizza i dag. 

Pizza fra Taste i Køge. Det er dem, der har de allerbedste pizzaer i Køge - for det meste. De smager simpelthen så lækkert. Jeg synes at det er skøn mad. Jeg kunne godt tænke mig mad derfra. Og i stedet for den pizza med hakket oksekød og chili, jeg normalt bestiller, vil jeg have en salatpizza med shawarma på. Mmm... Hvad mon jeg skal lave, hvis han ikke har lyst?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar