Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. juni 2014

Den første mandag i juni '14

Hey. Emma skal til dyrlægen her til formiddag. Hun kom ikke afsted i går. Der var ingen af os, der kunne klare turen. Men i dag kommer Basse og hjælper René med at få hende transporteret hende derned. Hvis jeg  overhovedet haft mulighed for det, ville jeg have taget hende under armen og haltet ned til dyrlægen med Emma. Men René er overbevist om, at det ikke er noget at være nervøs over, og han ville ikke lade mig gå. Det er bare... det var en rædselsfuld aften i går. Nu har jeg en gigantisk hovedpine, og vil bare gerne sove. Men Renés vækkeur ringer om 9 minutter, og så skal jeg lave morgenmad, det er fandeme for dumt, så. Måske kan jeg få tiden at gå med at tømme kattebakken? Det skal jo ordnes.

Hun spiste næsten ikke noget i går. Hun fik ikke sin mandags-ration, og der lå stadig lidt "krymmel" tilbage fra søndag, da jeg stod op 4:50 her til morgen. Vildt.
Emma.

Breder sig fuldstændig ud over alt, selvom René forsøger at spille.

Opmærksomhed er en dejlig ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar