Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 4. juni 2014

Jeg glemmer konstant hjemmesiden!

Når jeg tænker på, at jeg for lidt siden erklærede at jeg glædede mig til at rydde op (på en anden side) var det bestemt ikke med de smerter, jeg har nu! Jeg er træt af menstruation. Og overgangsalderen er garanteret heller ikke bare all good. Er der ikke bare ét eneste tidspunkt i en kvindes liv, hvor hun kan læne sig tilbage og ikke skulle tænke på menstruation, gennemblødninger, prævention, aborter, børn, overgangsalder... Jeg ved godt, at der er mange barnløse kvinder i verden, der gerne ville kunne få børn - jeg ved ikke om jeg selv kan - og det er altså ikke fordi jeg vil tvære det ud i deres ansigter. Det er fordi det her er mit liv, og det er det her jeg kæmper med. Jeg har godt nok ikke kæmpet med aborter, børn og overgangsalder. Men jeg engang taget en fortrydelsespille. Der gik hul på et kondom. Jeg har det ikke dårligt med det, men jeg har ikke glemt det.

Men lige nu har jeg ikke brug for voldsomme menstruationssmerter - jeg har voldsomme hofte- og rygsmerter, og jeg har ondt i min fod og ankel, plus at jeg har fået ondt i mit venstre øre. Jeg er en omvandrende sygdom. Jeg hader det faktisk ekstremt meget. You know? Men jeg samler sammen, for jeg render ikke til lægen 40 gange. Så nemt er det heller ikke!!!

Der har været som en ørken her i dag. Jeg har været nødt til at finde SloMo frem og flytte. Jeg kunne ikke sidder her, lejligheden var som en ovn, jeg var ved at blive kogt levende!!! Det er altså ikke en underdrivelse. Jeg skulle forklare det til René,og jeg begyndte (seriøst) at græde. Jeg ved godt, at jeg er meget sensitiv, men det er varmt, når jeg begynder at græde.

Fars dag i morgen. Min far er der intet til, for jeg glemte mors dag, og det skal være lige, synes jeg. Der er heller ikke sådan rigtig en tradition i min familie. Ikke længere. I Renés er der. Hans far får to Køge Vin og en eller anden fancy kaffe, og det er også fint nok. Han har fået Køge Vin siden 1985, bortset fra 1 år, hvor den ikke kunne leveres pga. tørke.

Men de har vist lovet regn her i Køge-omegnen i morgen. Ellers var det i weekenden. Jeg kan ikke huske det. Men det skal da nok blive rart med god, silende regn, der kan få skyllet al fugten og det dér klamme ud af luften. Den er lige tung nok, efterhånden.

Jeg er for sløv til det dér med at få lavet opdateringen af min hjemmeside færdig. Jeg vil dedikere torsdag den 5. juni for "hjemmeside-dag". Der har jeg ikke tid til andet end at sidde og ordne alle de latterligt dårlige stave- og slåfejl, som jeg nemlig ikke kun har her, men også i ting, der ligger på min hjemmeside, som jeg ikke har rettet! Det er pinligt. Det bliver jeg nødt til at gøre bedre fremover. Jeg kan faktisk godt lide at sidde og kunne se ud på trafikken, men det er nok på tide at rulle gardinet ned, Renés påklædning taget i betragtning. Det er sgu da også irriterende at manden aldrig har tøj på. Ih!

Nå, men selvom det først er torsdag den 5. juni i morgen, vil jeg starte med at rette flere stavefejl nu - så jeg stopper for nu! Hav en fantastisk aften, jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar