Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 2. juni 2014

Kontakt - igen,igen

Tænk engang... Jeg spiser Rådne Fisk. Hehe. Det er godt, at de gode, gamle er kommet tilbage!

Emma er gået amok med en sort kugle af noget gavekrølbånd af en art, jeg lavede til hende, da hun kom her. Hun elsker det lort. Haha. Hun har en knude på låret. Jeg opdagede den i lørdags. Jeg kunne mærke den. Men hendes pels er så tyk, at man ikke kan se ned til huden. Jeg har det rigtig skidt med det, for hun kan jo være rigtig syg. Hun var jo hos dyrlægen i forrige uge, og hun sagde ikke noget om den dér knude. De åbner om kort tid, så må vi jo lige ringe derned og spørge, hvad det er for noget. Det kan også være en tæge eller sådan noget (en hudfarvet tæge),  men hvordan skulle hun have fået den heroppe i lejligheden?

Vi bliver sådan nogle kattemennesker, som konstant render hos dyrlægen. "Hvad?! Har hun haft afføring 2 gange i dag?! Nej, det bestemt ikke være sundt. Vi må straks kontakte dyrlægen" - sådan nogle "øv-kind-of-people"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar