Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 13. september 2014

Penge, der ikke er der

Annabanana til aftensmad i morgen! Awesome! Jeg skal fandeme i gang med det kokkeri igen! Kæft, hvor jeg glæder mig til at komme i gang igen, jeg har været væk waaay too long. Nu skal der handles! Nu skal jeg fandeme i gang igen, lave lækre retter og spise lækker, hjemmelavet mad. Det er sgu det bedste. Mand, hvor jeg glæder mig. Jeg er ikke tynget af noget lige nu, andet end smerter :) Om lidt tror jeg, at vi går en aftentur. Jeg håber. Hvis René har for ondt, gør vi ikke. Men håbet lever! Haha. Jeg glæder mig til at gå, også selvom det bare lige er ned med skraldet. Det kan også være cool - you know? Frisk luft er ikke at undervurdere. Det er nemt at tænke "det er jo kun 5 minutter" - ja, men det er 5 minutter i absolut coolness! Bare... lige føle vinden i håret. i 5 minutter. Det styrter sikkert stadig ned. Det bliver one hell of a winther. Men ja. Man må tage det, som det kommer :) Jeg skulle have haft nyt undertøj i denne måned, det må skydes til oktober. Men der skal jeg købe Renés gave, så er der ikke helt mulighed for det. Så når vi til november, der skal forsikringen betales. Så når vi til december, så skal vi give gaver. Og undervejs har vi FORHÅBENTLIG samlet penge ind til at kunne købe vinterjakker... :S Men nyt undertøj i januar er vel ok... I guess... Så skal jeg nok bare lige have justeret ønskelisten lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar