Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 29. september 2014

Pizzabuddet!

Oh no. Rehabberne kommer i morgen, og der skal vaskes tøj. Jeg skal have lagt alt dette tøj sammen inden
da.

For poserne skal bruges til netop det formål - i morgen. Lige nu er det mandag aften. Klokken er lidt over syv, og vasketøjet har stået der siden lørdag eftermiddag. Det er sgu hårdt, det dér med at finde overskud, tage sig sammen og komme i gang. Jeg skal simpelthen tage mig sammen her til aften, men indtil nu har jeg bare siddet og kigget sørgeligt på og nærmest fortrudt at vi har fået vasket det, selvom det skulle vaskes. Jeg har overvejet at fylde det ned i en kæmpe JYSK pose, jeg har, og så lægge det sammen i morgen eftermiddag, når jeg alligevel skal lægge alt det andet sammen. Jeg er stadig på idé-planet, jeg har ikke besluttet mig for noget endnu. Jeg ved bare, at disse tre poser skal tømmes i aften, og fyldes igen med det samme, med det tøj og sengetøj, som vi skal have vasket for at "komme til bunds" - vi har jo ikke fået vasket hele vasketøjskurven i flere måneder. Det er rart at det kan blive ordnet nu.

Jeg har lavet supermeget i dag, og jeg magter INTET, så den står på pizza i dag. Jeg sidder lige nu og venter på dens ankomst, og jeg vil se en film mens vi spiser. Jeg ved endnu ikke hvilken, for det er Renés tur til at vælge, og jeg får det først at vide, når han sætter den i afspilleren. Spændende.

Men det lader til, at min mad faktisk kommer netop nu - så det bliver et ganske kort indlæg. Men jeg fik da brokket mig over mængden af vasketøj, som skal lægges sammen. Det er min egen skyld, men det er godt nok også voldsomt.

René er faldet i snak med pizzabuddet. De får sig en god samtale, kan jeg høre. Det skal der også være plads til. Så kan man da håbe, at de efterfølgende kunder ikke får lunkne eller måske direkte kolde pizzaer.  Han har været her i 5 minutter nu. Vildt.

Emma er nysgerrig herinde, så hun står med sin lille fine snude helt oppe i døren, men hun kradser ikke. Hun er blevet bedre til at lade være med at kradse. Nu bliver jeg altså nødt til at sige noget, mand, han har taget pizzabuddet med ind i soveværelset, de bliver ved med at snakke - der er sgu da flere kunder efter os! Det er sgu da for åndssvagt. Nu må jeg lige hente ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar