Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 20. november 2014

Smagsløshed

Jeg ville gerne være positiv og glad, men det bliver ikke i dag. Not now, anyway.

Jeg ledte, på Youtube, efter "WOW" af Marilyn Manson, fordi jeg skulle tjekke noget omkring baggrundslydene. Der lå nogle forskellige videoer, og jeg faldt over en video, som var filmet i Dresden i 2009. Jeg tænkte at jeg ville se den, fordi jeg faktisk ikke ret ofte har oplevet live-optagelser, filmet af private, er ret gode. Jeg har aldrig oplevet det. Hvis en koncert skal filmes og være god, skal det være professionelt. Men jeg valgte at de den dér video, jeg har set Marilyn Manson live før, kun 2 gange, men det var fantastisk begge gange. Så jeg startede denne video. Marilyn Manson er ganske vist til "chubby", som alle har diskuteret på Youtube, men han bliver ved med at gå og hive op i sine bukser, og han ser ud til at være i forfærdelig stand. Og jeg tænker: Hvem fanden filmer det, og smider det op på Youtube? Enhver, der har bare lidt medmenneskelighed, smider ikke videoer af mennesker, der har det sådan, op på internettet. Nej. Jeg snakker ikke om hans størrelse og om at han trækker sine bukser op konstant. Jeg snakker om, at manden ser ud til at have det vildt dårligt, han ser ud til at være virkelig, virkelig... dårlig, og alligevel smider den person det klip op på nettet? Smagsløst. Virkelig smagsløst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar