Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. november 2014

"Uden pande"-looket. Kan det bruges?

Pyh! Lang ventetid hos hudlægen, men jeg kom til, jeg fik de stråler, og nu er jeg hjemme. Jeg faldt naturligvis - det skal man jo. Heldigvis kunne jeg tage slaget af med panden, så alting er i orden. Dejligt. Hvis jeg ikke havde haft en pande, havde jeg brækket noget. Jeg ville måske også have set temmelig freaky ud uden en pande. Visse ting opdager man først når man står i situationen.

November... Over halvt inde i november, og jeg har stadig ikke fået lavet et eneste julekort færdigt. Fandens. Jeg er irriteret. Jeg vil gerne have masser af tid til at kunne ændre dem, hvis jeg skal, og det føler jeg ærligt talt ikke, at jeg har nu. Jeg mangler at samle dem, og jeg mangler at skrive et par stykker. Jeg bliver nødt til at komme i gang, altså. Finde mit dobbeltklæbende tape, som jeg skal bruge, og så få det fikset. Det her sløseri, det holder sgu bare ikke. Så: jeg laver sgu resten nu. Lige nu. Så bliver det eneste, jeg mangler, konvolutter og porto, og jeg skal købt en ting til det ene kort. Jeg gider ikke det dér med julemærker, dem tror jeg vist aldrig, jeg har benyttet mig af. Bare kald mig ond. Jeg giver heller ikke penge til ungerne til fastelavn eller halloween, eller alle andre indsamlinger. Yup. Jeg er nærig. Lev med det. Det gør jeg.

Julekort - here I come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar