Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 14. maj 2011

02:05

Jeg er glad, selvom jeg snart skal i seng. Jeg elsker bare at lytte til musik og have det rart - you dig? Jeg glæder mig til kinamaden i aften! Det bliver überskønt. Og så har jeg jo også lige det dér med, at jeg skal i bad og være totalt lækker. Jeg elsker at komme i bad, og alligevel kan jeg ikke helt overkomme det. Men jeg skal i bad, når jeg vågner! Yeah!

Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvad jeg skal gøre med den konfirmation. Ja, et eller andet sted er der jo intet at gøre; jeg SKAL med. Det er jeg også med på, altså, det er mere sådan... Hvordan fa'en jeg skal klare det... Den hænger som en tung sky over mit hoved.

Jeg skal også snart til tandlæge, og jeg ved da godt, at jeg skal have flået alle tænderne ud af munden og have lavet en protese, fordi paradentosen har ædt mine tænder. Jeg ved det godt, og alligevel frygter jeg det sygt meget. Jeg har altid elsket at komme til tandlæge, og nu er jeg bange for det. Er det ikke bare noget røv? Jeg er skuffet over mig selv, over at jeg ikke kan holde til det. Det er jo lige før jeg begynder at bide negle af nervøsitet. 

Yeah. What are you gonna do. Jeg indså i dag, at jeg virkelig savner "rigtige" veninder - veninder, man kan lave noget med og have det sjovt. Jeg indså også at jeg ikke gider den slags. What to do. Jeg vil hellere have net-veninder end at blive kastet ud i uvante situationer, men jeg savner folk fra "back in the day" - som ikke har noget med en jubilæumsfest at gøre, og som jeg bare kunne hoppe på Facebook og finde - Camilla og Mette. Men nej. Jeg vil ikke have Facebook, og Camilla og Mette trampede på mig, da jeg lå i støvet. Men jeg savner dem alligevel. 

Jeg er superglad for de hovedtelefoner, jeg fik af René i fødselsdagsgave! De er vildt gode. Jeg er glad for, at han er omsorgsfuld og betænksom. Yay for dejlige mænd. Jeg fik også fortalt ham i dag, at jeg har misbrugt hans piller. Han tog det pænt.

Nu er jeg godt nok ved at være en smule træt... Måske jeg skulle rede sengen, så den er klar til når vi skal i seng. Klokken er jo alligevel 02:05. Hehe.