Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. maj 2011

31-års kagen!

Om 45 udlæber den 3. maj. Dermed bliver det den 4. maj - og dermed min fødselsdag. Jeg har i sagens natur fremstillet en lagkage, som jeg er superstolt af! Jeg har haft problemer med at indstille lyset på kameraet og i redigeringsprogrammet. Derfor vil det første billede illustrere de rigtige farver, mens det andet billede vil give en lidt tydeligere form af designet på kagen!





 Hvis jeg selv skal sige det, så er det her bare den ultimative lagkage! Der kommer flødeskum på i morgen, inden servering, men hvor er den dog smuk - ikke? Haha. Jeg elsker at lege med farver! Den er superflot. Jeg er stolt over min 31-års lagkage! Og mit 21-års lagekage-lavning jubilæum! Det er jo genialt. Den her er en af de pænere af dem, jeg har fremstillet igennem tiderne. Faktisk har jeg lavet så mange, at jeg slet ikke kan huske de andre, og den her derfor for førstepladsen! Yay!

Ellers håber jeg at alle får en dejlig dag. Husk at tænke på mig, hvis det regner - regnvejr er 2tal yndlings! (hehe)

HAPPY BIRTHDAY!
(tomorrow)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar