Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 25. maj 2011

Ikke engang jeg magter det længere

Jesus fucking Christ!!!

Jeg prøver at være sød, jeg prøver at være opmuntrende, men siger jeg noget, der ikke passer damen, bliver jeg totalt hånet. Hvorfor? Hvad har jeg gjort, andet at interesserer mig for dig? Har jeg hånet dig? Fået dig til at føle dig skidt tilpas? Jeg går ud fra, at du har en genial grund. For det her magter jeg sgu snart ikke længere. Jeg synes at det er belastende at man skal måle og veje hvert eneste ord, man lukker ud - og nu forstår jeg, hvor irriterende jeg har været. Jeg vil ændre på det nu. Jeg vil ikke være som dig. Du er et sødt menneske, et godt menneske, men damn, du slæber rundt på meget negativitet. Ikke engang jeg magter det længere.