Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 30. maj 2011

Godnat

Jeg har besluttet mig for, at jeg må stoppe med Keppra. Selvom hallucinationer og vrangforestillinger ikke er med som bivirkninger, så har jeg altså fået det markant dårligere siden jeg startede på dem. Men jeg må jo lige høre svaret på blodprøverne først. Jeg tænker at det er på tide med en ny tid.

Jeg tror snart, at jeg går i seng. Skal bare lige have ryddet op efter aftensmaden. I know, klokken er ikke engang 21, men min dag er brugt. Jeg føler at alle er efter mig. Jeg føler mig virkelig ramt af alles bemærkninger og kommentarer. Jeg ved ikke helt, om jeg magter at være med længere. Måske er der mandag nok for mig i det, jeg allerede har haft. Jeg er bare... Alle er efter mig, synes jeg lidt... Jeg føler mig som Jordens største idiot. Alle er sure på mig. Jeg gider ikke mere.

Godnat