Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 2. maj 2011

Choko-banan med gul glasur

Tonight's the night. Jeg skal gøre rent og lave alt muligt, så jeg får travlt! Jeg har også i morgen, men der er indkøb vigtigere. Jeg skal jo bage til de svigergamle. Men hvilken kage...? En de ikke har fået her før. Jeg tænker at jeg vil bage noget i retning af en kringle eller sådan noget. Det er lidt specielt, og mere fødselsdagsagtig end bare en drømmekage eller noget i den stil. Jeg vil gerne bage en wales-kringle,men jeg tror simpelthen ikke, at jeg kan finde ud af det.

Nej. Jeg laver sgu bare en lagkage. Med banan... Mmm... Jeg er lidt i tvivl, for de plejer at spise flødebollelagkage, men nu får de så bananlagkage på chokobunde med kagecreme og flødeskum med krymmel. I hvert fald på halvdelen. Den anden halvdel på jeg komme glasur på. Jeg kan også bare putte flødeskum omkring lagkagen, og så putte glasur på toppen. Måske i en gul farve, så den er lidt speciel. Jeg kan købe 2 farver og lave en tegning på, f.eks. af en blomst, på glasuren. Det kan jeg også bruge de dér gelétuber til. Det bliver bedre. nu må vi se :) Jeg laver den tidligt onsdag morgen, så den kan stå og trække. MOR skal ikke have noget af den, men mine svigerforældre skal, så den skal jo stå længe og trække - det skal den,når der er kagecreme i... Mmm... Det er lige før, jeg laver en Homer lige nu.

Men det er i hvert fald nok planen. Jeg skal derfor i dag have ordnet en masse ting, det er højst forstyrrende, at jeg har så travlt, men i morgen skal jeg ikke knokle, for jeg gider ikke at starte onsdagen med at være halvkvæstet. Ej. Seriøst. Jeg glæder mig til den kage! Ikke nær så meget til at spise den som til at pynte den! Det er awesome. Jeg har altid været god til det dér med lagkager. Det var jeg i hvert fald som yngre. Jeg har lavet min egen lagkage siden jeg var 10 år. Det bliver så 21. år i år. Cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar