Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 29. maj 2011

505

Jeg kan ikke komme hjem hos Anders og Dorte i dag, fordi jeg simpelthen har det ALT for "forkert". Jeg har ekstremt tankemylder, og det er meget... Det får mig til at stamme som en gal. Det er meget voldsomt. Øv. Jeg ville gerne have været med. Men nu skal jeg i stedet være alene hjemme endnu en dag. Heldigvis er Anders ikke langt væk, og han har en bil. Så han kan bare lige køre René hjem, hvis der opstår en krise. Men det tror jeg nu ikke, at det gør. Jeg har bare svært ved at snakke.

Jeg har overvejet at gå i bad i dag, men indtil videre er det ved ønsketænkningen, fordi jeg tror faktisk ikke at jeg kan overskue det. Hvem ved, det kan være at det kommer senere.

Lige nu vil jeg til at slappe af. René bliver hentet om 1-1½ time. Der går jeg nok i seng og tager mig en lur. Det har jeg fortjent.