Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 14. maj 2014

En titel... Ja. Read or die!

Statusrapport: Jeg sidder og kigger ud af stuevinduet. Regnen vælter ned. Der står et kæmpe ved med Rododendron, og Marilyn Manson spiller i højttalerne. Emma kigger forbi, og jeg har ryddet op. Her er simpelthen så skønt - jeg ville bare enormt gerne have haft sutsko. Suk-suk.Jeg har mine ragsokker, men de er ikke så rare at have på, nu, hvor min fod er hævet (forstuvelsen).

Nå. Men kattebakken er tømt, renset og fyldt igen. Det er fandeme hårdt arbejde. Men det er jo for kattens skyld, så det skal nok gå :) Hun skal til dyrlægen, enten i denne eller næste uge. Nu er vi endeligt blevet enige om, at det er det bedste. Der er åben konsultation hver dag, men jeg tror ikke, at han kommer afsted i denne uge - han har været ude mange gange i løbet af ugen. Han har pisseondt, det er vildt synd for ham. Jeg satser på næste uge, selvom jeg da håber at går derned i morgen. Lidt egoistisk er jeg da.

Det regner, og solen skinner, så jeg sad og blev irriteret over, at jeg ikke fik min regnbue. Men der! Bag blokken overfor min! Der er den! Regnbuen. Smuk er den :) Men ikke lige så smuk som styrtregn i solskin på grønne træer og buske. Åh! Hvilket syn. Jeg elsker det simpelthen!

Jeg har fået sådan en oppustet mave og har boet på toilettet, og har jeg bare ikke kunne forstå hvorfor. Men nu ved jeg det sgu da! Jeg spiste ½ kg nektariner i går aftes, og ½ kg nektariner i morges. Det er altså ikke altid, min mave kan holde til sådan et misbrug. Det er jo det samme med vindruer. Dem skal jeg heller ikke grovspise, men det gør jeg, for de smager så dejligt. Men jeg sidder her, dårlig og oppustet mave - og har lyst til et kilo nektariner mere. Haha.Welcome to the monkeyhouse

Jeg finder sjældent et Type O citat, som jeg kan tage ud af kontekst, for Peters sange er sådan lidt... De byder ikke på, at man lige hiver et bid ud og bruger den. Kun enkelte steder i meget få tekster, synes jeg, kan jeg finde noget, jeg egentlig har mulighed for at bruge til noget. Men nu har jeg fundet noget, som jeg har taget ud af kontekst, som faktisk fungerer til det, jeg gerne vil have, og det er ret fedt.

It's better to burn
quickly and bright
Than slowly and dull
without a fight

Jeg håber faktisk at jeg får svaret på alle de e-mails, jeg har liggende i indbakken, jeg ikke har fået svaret på endnu...  Jeg bliver nødt til at putte dem ind i "Ubesvarede mails", når nu jeg har sådan en mappe. Hvorfor mon jeg ikke bruger den? Hmm... Det vil jeg gøre fremover :)

Nå. Klokken er blevet 21. Jeg skal sgu til at komme i gang med aftensmaden. Den skal jo fremstilles, right? Og René er sulten. Jeg spiste 5 nektariner i morges, jeg er ikke sulten, men jeg skal nok spise for Renés skyld. 

Hav en god aften, alle jer læsere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar