Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 9. maj 2014

Jeg vil være rig. Og DU skal hjælpe mig

Damn... Jeg har fået sat min skærm så langt væk, at jeg er nødt til at have briller på, for at se, hvad jeg skriver! Haha... Men okay... Jegskal jo faktisk også gå med de briller altid. Det er ikke "deltidsbriller". De er ansat på fuld tid. Så det gør nok ikke så meget. Det er måske meget godt. Hæ.

Jeg har jo flyttet plads, og jeg sidder nu, så jeg kan se direkte ud i køkkenet, hvor Bøllemis sidder og spiser. Og hun sulter ikke. Hun spiser mange gange - men ikke så meget ad gangen. Jeg er begyndt at notere hvornår jeg giver hende mad, hvor meget og hvad. Tørfoder, paté eller vådkost, hvor meget og hvilken smag. Hun har aldrig sådan rigtig været hooked på tørfoder, men hun er ekstremt vild med "Perfect Fit Senior 8+" - det er jo skøt. 750g koster 54 kroner. Men hun skal have det, hun kan lide, så må vi slække lidt på det, vi selv spiser. Det går nok også. I hvert fald er det en rar overraskelse, at hun rent faktisk gider at spise tørfoderet.  Hun skal have råt kød, har jeg fået som råd, men vi har stort set aldrig råt kød. Vi bruger Quorn. Det har jo ikke meget med kød at gøre - det er svampeprotein, som vi bruger i stedet for kød. Altså, det er det, der er meningen, det skal bruges til.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre... Men jeg skal nok finde ud af det. Bare rolig, alle sammen! Hehe.

Hov! Klokken har passeret midnat, og jeg skal sgu lige ordne køkkenet inden jeg skal i seng! Ellers er der jo ingen af os, der kan klare at stå op og gå derud i morgen! Vi skal jo snart i seng. Såøh... Jeg må hellere se at komme i gang. Hvis I skal have et god råd, må det være at starte en indsamling og give pengene til mig. Jeg vil gerne være rig. Jeg trænger til at være rig. Jeg har en craving efter rigdom. Som Jesper Binzer (D:A:D) synger i Makin' Fun of Money, "If I'm so smart, how come I ain't rich?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar