Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 14. april 2015

It keeps on giving! (laserpointeren)

Okay. This is how it is: min mave er sulten, min hjerne er ikke. Jeg ved godt, at man ikke kan stille det sådan op, men det gør jeg nu. Jeg er vanvittigt sulten, min mave er fuldstændigt tilsyret - men tanken om mad, eller synet af de to rundstykker med ost, jeg netop har lavet, er bare ikke god. På nogen måde. Jeg er klar over, at jeg aldrig kan falde i søvn med den syre-ædende fornemmelse i maven, så jeg er nødt til at spise maden.

Klokken er omkring 10 minutter over 1 om natten lige nu. Jeg gik i seng 19:30, for lige at tage en lur, og René gjorde det samme. Så omkring klokken 23 vågnede vi så, og jeg stod op og begyndte at lægge de nye madvarer på plads. Men jeg blev mere og mere sulten, og da René kom og sagde at han også var sulten... Ja.

Hermed, af årsager som alle sikkert forstår, men som jeg ikke gider at nævne, vil jeg gå i seng. Jeg havde forventet et længere indlæg, men blev lige "involveret" i noget laserpointerleg med Emma, såøh...

Men sov godt, jer derude, der nu, 01:30, ikke allerede er gået i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar