Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 6. september 2015

Dagsplan!

Mine negle kan ikke tåle neglehærderen. Sur røv! Da jeg puttede det på anden gang, gik der 10 minutter, så føltes det som om mine fingerspidser blev banket på med en kødhammer. Så jeg måtte fjerne det igen. 110 kroner spildt.

Er der  ikke noget smukt ved at være "fan" af et band eller en kunstner igennem vildt mange år, og ligesom bare holde ved, fordi kærligheden til musikken er så stor? Jeg kender en fyr, jeg snakker ikke så ofte med ham, men jeg kender ham da, og jeg ved, at han har elsket Ozzy Osbourne, som jeg lytter til lige nu, i mange, mange år. Og netop Ozzy... Med Ozzy er det noget specielt, synes jeg, jeg kan slet ikke forklare hvorfor. Men han var der fra begyndelsen, Ozzy. Han er nok lidt ligesom en heavy metal gud, men jeg er ikke fan af Ozzy, som den mand jeg kender, er. Jeg tror nu heller ikke, at han synes at Ozzy er gud. Det kom bare sådan at der ikke var heavy metal før Black Sabbath, mere eller mindre, og man kan ikke benægte at Ozzy var med i Black Sabbath på daværende tidspunkt.

Jeg tror ellers, at jeg i dag, udover at lytte til Type O Negative og lidt Ozzy (jeg har ikke så mange yndlingssange med Ozzy), måske lidt Within Temptation og Megadeth, vil forsøge at komme i gang med at skrive igen, noget andet end anmeldelser. Jeg skal også lige have kigget på de anmeldelser, lider allerede ligger - de skal jo færdiggøres og lægges op. på hjemmesiden. Såøh... Hvis René heller ikke i dag kan klare byrden at rykke om på skrivebordet, så er det nok det, jeg kommer til at lave :)

Jeg glæder mig faktisk allerede rigtig meget. Jeg ved godt, at vi holder pause i GMM lige nu, fordi René er på wc, men når vi har set det afsnit færdigt, tror jeg, at jeg vil skrive noget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar