Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 20. september 2015

FUCK hvor er du irriterende!

Hvis jeg nogensinde skal høre om, at jeg ikke fatter, hvor ondt du har, brækker jeg mig ud over dig - så kan du se hvor sygt træt jeg er af at høre det. Alle ved, at du har ondt, for du fucking snakker ikke om andet, og ved du hvad - det hjælper hverken dig selv eller dine omgivelser, så HOLD KÆFT og lev så godt du kan i stedet for. Jeg før alt, hvad et menneske kan, for at gøre dit liv bare nogenlunde udholdeligt, og alligevel skal jeg skriges i hovedet af dig, der fortæller mig, at jeg ikke fatter at du har ondt. HOLD KÆFT! HOLD KÆFT, HOLD KÆFT, HOLD KÆFT!!! Du skubber mig længere og længere væk hver gang jeg skal høre på det bræk. Jeg forstår godt, at du har ondt, jeg er ikke fatsvag, jeg kan både se og høre at du har det svært. STOP MED AT FORTÆLLE MIG DET HELE TIDEN! Jeg er så træt af dit LORT. Engang imellem tror jeg sgu, at du bruger det lidt til din fordel. That's just sick. Den slags gør man ikke, hvis man elsker og respekterer hinanden. Psh.

Engang imellem tænker jeg, at jeg skulle have svaret anderledes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar