Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 11. september 2015

Gudfader bevares! Eller det modsatte?

Så er jeg "up and running". Jeg har selvfølgelig fået spist morgenmad, givet kattemissen mad og startet opvaskemaskinen. Og så har jeg temmelig meget ikke lavet noget andet. Jeg skal i bad, regner jeg med. Jeg regner stærkt med, at det bliver i dag.  Men det kan også blive i morgen. Det vil passe bedst i morgen. Men der skal jeg være klar 14:30, til når Jonna kommer. Jeg skal altså også have fundet på nogle spørgsmål til vores spil, som vi starter på at lave den 23. september.  Jeg tror, at jeg tager en tænker her senere. Sætter mig ned og lige sådan... Tænker tingene igennem, og ser, om jeg måske har noget, jeg ikke helt ved hvad svaret er på. Jeg tror på udviklingsteorien, men jeg kan naturligvis ikke forklare den, da jeg ikke er forsker af nogen art. Men jeg stoler helt og holdent på, at den er korrekt, fordi alt andet ville være virkelig sært. Men jeg skal jo sammenholde den med troen på en gud, og finde på spørgsmål som hører ind under "kontra", dvs. dobbeltsidede spørgsmål.

Jeg tror faktisk, at jeg lige vil kigge på det nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar