Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 5. september 2015

Sleep tight

I dag er der sket det, at jeg har sovet til klokken ca. 17.  Jeg var oppe, men jeg sad på sengekanten og sov i ca, 1½ time, og ca. ½ time foran computeren. Så stod jeg op. Jeg fik lavet noget mad, spist - og så tog jeg en lur. Nu er klokken så halv et om natten, det vil sige, at det er blevet lørdag, jeg har haft lidt stress på i formiddags, da jeg skulle tage piller, fordi jeg simpelthen tabte dem. Ikke fordi jeg fik kramper. Jeg tabte dem bare.

Apropos kramper!
Tjek lige disse skemaer:
Jeg ved godt, at det er svært at se, men det, jeg egentlig ønsker at lægge for dagen, er mængden af prikker/kryds på det hvide kort (2015) frem for det blå kort (2014). Jeg har stort set aldrig kramper længere. Er det ikke skønt? 

Til gengæld har jeg haft hovedpine hver aften i  snart 3 uger, hvis ikke længere. Det var nu, jeg skulle bruge det som en undskyldning. Men jeg har ikke noget, jeg skal undskylde mig fra. Der er jo ikke noget skole, jeg kan pjække fra eller noget. Trist.

Om lidt får jeg en skideballe fordi jeg ikke har ryddet op i køkkenet, og René har tilbudt sin assistance, og han finder altid ting, der er gået galt. Jeg kunne forestille mig, at jeg ikke har tørt bordet ordentligt af. Jeg kunne bruge min hovedpine til at pjække fra skideballen. Jeg havde lavet en hel bestilling på kattemad og sendt den afsted, da jeg kom i tanke om, at vi slet ikke har mere Catmalt. Emma kan kun lide mærket "Miamor", men så måtte jeg jo ind og lave en ny bestilling. Fragten er kun 29 kroner, så det er ikke så slemt :)

René og jeg har aftalt at viordner mit skrivebord herinde i morgen. Det glæder jeg mig til. Nu vil jeg lige gå i seng, faktisk.  Sov godt, Ya'll :P

1 kommentar:

  1. Jeg kiggede på billedet af dine anfalds kalendre.. hvad mener du med "milde myoklonier?" Og hvordan føles det at have en absence?

    SvarSlet