Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 28. maj 2010

Det fedeste i verden må være musik, det MÅ det bare..!

Jeg elsker danskvand med citron/lime smag. Iskold og med lidt knust is. Det er bare lykken. Og den kan købes for 9 kroner + pant! Haha! HERLIGT! Jeg har hele 2 liter tilbage... MUMS!

Jeg vil gerne citere min yndlingssang i dag:

"And I got all this time on my side, there's no looking back: Welcome to the real world"
Gun, "Welcome to the Real World"

Ah...What a day! Musikken har helt og aldeles overtaget min krop, mit hjerte, min hjerne... Jeg kan slet ikke eksistere uden musik, jeg lever for musik! YEAH! Jeg kan slet ikke bare lægge mig ned og sove, selvom jeg har en middelsvær hovedpine - jeg er nødt til at høre musik, får det fysisk dårligt når jeg ikke lytter til det! Jeg lytter til Gun, Black Eyed Peas, Freya, Fall Out Boy... Jamen, jeg lytter til meget, og jeg freakin' elsker det hele! World: bring it on!

"I gotta feeling that tonight's gonna be a good night!"
The Black Eyed Peas, "I Gotta Feeling"

ROCK ON!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar