Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 14. maj 2010

Don't we alle just hate those motherfuckers?

"I'd rather be lucky than wise and smart"
D:A:D, "Monster Philosophy"

Myrer! Don't we all hate them? Jeg havde håbet, at ejendomskontoret var åbent i dag, nu hvor vi har glemt at hente myregift mandag-onsdag. Men de holder ferie i dag, det er ikke velfortjent, men det er jo okay; alle skal have fri engang imellem. Det er fordi Anders kommer i dag. Han ville gerne hjælpe os med at få lagt gift ud under fliserne. Jeg håber at vi kan finde noget billigt myregift i Brugsen, når vi skal derned i dag.

Jeg overvejer faktisk at gå derned her klokken 9. Men René vil sikkert gerne med, nu hvor Anders kommer, og vi skal have noget frokost klar. Anders kommer ved 12-13 tiden, og har sikkert spist på det tidspunkt, men hvis René har det bedst med at der er mad, er det OK... Måske kunne jeg bare bage noget.. Minipizzaer, eller noget. Det er ikke så dyrt, og vi mangler ikke ret meget. Det var måske en idé. Men nu sover han, den sovetryne, så jeg bliver nødt til at vente med at gå derned, til det er godkendt. Anders er jo - trods alt - Renés ven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar