Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 15. maj 2010

I Feel Love... (or not)

Lytter til Marc Almond og Jimmy Somervilles version af "I Feel Love". Jeg synes faktisk er den er ret fed, selvom den er ret speciel. I går aftes da René og jeg gik i seng, lagde jeg mig tæt ind til ham, nussede ham lidt. Han vendte sig om. Så kunne jeg hverken ligge tæt på ham eller nusse ham, og jeg lå bare og tænkte "what the hell?!" Kan han ikke bare sige "Jeg har sgu ikke lyst lige nu" eller noget, jeg følte mig seriøst som en herreulækker ting, der lå dér og forsøgte at få gang i noget... Jeg følte virkelig at jeg var fæl. Men han var vel egentlig bare træt... Der gik ikke så lang tid før han faldt i søvn. But still.

Derfor er jeg sådan lidt cranky her til morgen, men det går nok over senere. Jeg føler sgu bare ikke den store lyst til René lige nu. Jeg ved godt at det er fordi jeg er cranky. Hmm... sikke mange problemer på grund af noget så ligegyldigt.

Jeg vil starte min dag med at gå i bad, blive frisket lidt op og vågne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar