Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 9. maj 2010

Mission mandag: Shoppe for første gang i 100 år!

Jah... Der sker ikke meget her... jeg har gået og tænkt den del over mit forhold, om det var noget værd, men jeg er kommet frem til, at det er det! Derfor er jeg rigtig glad. Jeg er lige vågnet fra en lur. Jeg drømte at René blev skudt, og at jeg slet kunne håndtere smerten. Men så vågnede jeg ved et kys på panden og så, at min dejlige mand lå lige dér, ved siden af mig, og kiggede forelsket i mine øjne og sagde "Hvad vil du egentlig bruge et webcam til?"

Derfor er jeg er glad igen. Havde lige en periode tidligere, hvor jeg ikke var så glad. Men det er bare okay nu. Mit nye tøj kommer forhåbentlig i næste uge, same med den gave, jeg har købt til Josephine. Bare en lille gave, jeg er jo ikke millionær... Men jeg håber at hun bliver glad for den!

I morgen skal jeg ind til Køge og shoppe for alle mine fødselsdagspenge! Haha! Glæder mig supermeget. Skal også ind i Matas og shoppe! Uuh, det er vildt fedt...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar