Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 23. maj 2010

Forvent det uventede - lev livet nu!

"Lev livet nu, lad verden se det håb du har med!"
Dodo & The Dodo's, "Lev livet nu"

Åh ja.. Hvilken dag! Jeg har sovet, faktisk, for René gik på toilettet,og jeg skyndte mig at rede sengen - så jeg har sovet fra 02:30 til ca. 05:30! Vågnede til sol (næsten), med en glad følelse inden i! Ingen psykoser, ingen depression... Intet! Kun glæde og lykkefølelse! Jeg er spændt på, hvad dagen bringer mig - jeg har lagt en supersmuk makeup, holdt i brune farver, så den ikke er for festlig, men ganske dagligdagsagtig! Jeg ser simpelthen bare så godt ud i dag! Yes sir!

Der kravler en lille edderkop over mit hoved... Jeg tror, at den er ved at lave sig et dejligt spind. Jeg er bange for edderkopper - men den dér.. Den må gerne være her. Det er en af dem, der bliver i sit spind!

"Ingen sætter grænser, ingen ved hvor langt vi kan nå! For det liv vi har bliver aldrig mere værd end det liv vi lever lige nu og her!"
Dodo & The Dodo's, "Lev livet nu"

Jeg har ikke været så glad i mange, mange dage! Det føles jo skønt! Hvad mon har bragt det til mig? Jeg tror at det bare er min tid nu! Haha! Og René, den engel, han passer så godt på mig. Kan man andet end at elske ham? Jeg er så vild med ham...! Åh! Og så på denne dag, den dejligste dag EVER! Skønt. Skøn dag at være forelsket på! Han sover nu, ligger derovre og snorker, det gør han ellers normalt ikke. Hehe. Jeg elsker lyden af hans snorken! (Bare ikke når jeg selv sover.)

Hov, nu falder edderkoppen... Det er ikke en del af min plan... Den skal ikke komme for tæt på. Jeg har en fluesmækker et sted - men hvor? Tror edderkoppen er for tynd til min elektriske fluesmækker. Men den får snart ballade, hvis den ikke bliver deroppe!

Åh.. Hvilken morgen... René, jeg og edderkoppen, alt går op i en højere enhed! Jeg savner min mor! Min skøre, tossede mor. Mon jeg kan tillade mig at ringe nu? Jeg ringer når klokken er 8. Så er de nok stået op. Jeg er også interesseret i, hvordan familiefesten i går gik - der var jeg jo ikke med. Haha... Den slags er ikke noget for mig.

Så! Der kom den alligevel for tæt på... Og nu er den brændt ihjel på min elektriske fluesmækker. Den er smidt ud og nu behøver jeg ikke at holde så meget øje med den. Sjovt også, som alle sagde "Vi har haft en hård vinter. Der er ikke så mange kryb". Hmm? Virkelig? Vi har kun haft store, fede, ulækre jagt-agtige edderkopper, der virkelig bare har spist sig tykke og fede i løbet af vinteren! Den her var den mindste - og den eneste spindler, jeg har set hele vinteren. Men her i april og især maj er det væltet frem med de store, fede, klamme edderkopper. Uadr! Dem får René æren af at fjerne. Det har altid været mig, der fjernede dem. Men så fik jeg en i hovedet, så døde det. Så nu gør René det. Han har altid været bange for edderkopper, men nu kan han tage selv de største. Åh! My hero!

"You never know when, you won't know why. When you least expect it, expect the unexpected!"
Dog Eat Dog, "Expect the Unexpected"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar