Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. februar 2014

Dette indlæg er fra mandag - jeg var doven og nåede det ikke inden midnat

Jeg har simpelthen haft så ondt i mit lår. Hele mit lår gør så fucking ondt, at det ikke er til at bære. Det er det altså bare ikke. Aahh... Lucky me. Men det jo nok. Det skal det bare :)

Jeg skal i gang med at lytte til L.O.C.s seneste album. Jeg er blevet spurgt om min mening, og derfor vil jeg lytte til det, selvom jeg normalt ikke er til den slags musik. Det er skægt, dog, med L.O.C. - han har en interessant stemme, han rapper helt anderledes end de andre "ligesindede", der udgyder deres meninger og følelser på deres modersmål. Jeg må nok give Cecilie ret i, at L.O.C. er anderledes end de andre. Der er noget særligt over musikken, over teksterne, og især over hans vokal. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg ville kunne genkende hans stemme,  hvis jeg hørte den i radioen uden at kende sangen først. Men chancen er forholdsvis stor. Han er ret speciel. Hvis jeg ikke lavede noget, men bare sad og lyttede til radioen, ville jeg straks kunne genkende hans stemme, men jeg laver som regel alt muligt andet samtidig med at jeg lytter til radio, og så ville jeg ikke have opmærksomhed på det, og ville nok ikke høre det.

Men den er faktisk ganske fed, den plade, "Sakrilegium" - jeg håber at det er den rigtige, for ellers lytter jeg til den forkerte plade, men det går vel nok - selvom jeg nok ikke vil købe den. Jeg har købt den hos TDC, men jeg køber den nok ikke sådan... For real, som er min intention med alle mine andre yndlingsplader. Jeg ved godt, at jeg er gammeldags, og jeg har faktisk ikke engang en CD afspiller. René har et gammeldags anlæg, med separat forstærker og alt muligt - og der er en CD afspiller. Så jeg kan sagtens høre dem, og de er jo blevet hørt flittigt dengang jeg selv havde et anlæg. Jeg kan godt savne de dage. Men nu har jeg jo det, René har, i stuen, så jeg vil bruge det mere. Lyden er pissegod i de højttalere, der er sat til det. Man kan selv sætte diskant og bas. Det er virkelig cool, omend gammelt. CDer udgår nok snart, men det er stadig interessant for mig - nok som LP'er er for folk som var unge da musikken ændredes med bands som Elvis, Beatles, Stones, Animals, Moody Blues og mange flere. Der var jo så mange. Og de gamle motownplader. CDer er bare min tid. Jeg har som sagt en plan om at samle alle de fede plader, jeg har købt hos TDC på CD og sætte på min cd reol. Det vil være så cool :)

Jeg skal snar i seng, jeg skal op i morgen. Eller; ja, selvfølgelig skal jeg op i morgen, jeg dør forhåbentlig ikke i løbet af natten. Men jeg har en fornemmelse af, at den pakke, jeg har bestilt, kommer mens vi ikke er hjemme - og det er altså bare ikke særlig fedt. Vi skal have inviteret Renés forældre til frokost på torsdag. Jeg har lovet dem at lave oksesteg, og det vil jeg helt klart gerne. Men jeg vil gerne lige have undersøgelsen i morgen overstået - så jeg kan se, hvad den videre plan er. Den videre plan fra nu af og de næste 3 uger. Jeg skal - efter nuværende plan - til kontrol hver 3. uge i et stykke tid fremover :)

Men nu må det vist være på tide at hoppe i seng. Klokken er kvart over midnat, og det er vigtigt for mig at se dyner nu. Jeg skal også lige have skrevet til Cecilie. Måske skal jeg bare sende hende et link til denne blog. Det er måske nok nemmere, tidspunktet taget taget i betragtning.

Godnat alle jer, som også skal tidligt op i morgen, og som er kommet lige en tand for sent i seng. Sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar