Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 12. februar 2014

God påske. Eller noget

Hellooooo Dolly!

Jeg har taget en lur, jeg var så træt at jeg faldt i søvn mens René viste mig videoer på Youtube. Haha. Jeg tog hele 2 timer på langs - under en dejlig varm dyne. Og så vågnede jeg og spænede ud på wc'et, alene for at indvie mine nye joggingbukser. Så ja, de hænger til tørre nu, og jeg har skiftet min "ble". Ha. Hvor åndssvagt. De vanddrivende går mig på nerverne. Men - de virker.  mine ben er smukke nu! Eller... Det ville de være, hvis de ikke var dækket af bjørnepels. Jeg har ikke villet barbere dem, fordi de har været fulde af vabler, relateret til vandet i benene. Men de er vist væk nu, siger René, og jeg har på fornemmelsen, at jeg snart kan barbere ben igen. Se, det er jo noget, jeg ser frem til, og som jeg også har set frem til i lang tid. Det er på tide, at det sker. Men jeg må lige få René til at tjekke dem helt for vabler. Og så ryger pelsen. Det lyder perverst, gør det ikke? Let me assure you: it's just you who's a pervert

Jeg havde supermeget at fortælle. Men intet have det i. Så nu er det glemt, væk, spredt for alle vinde. God påske. Eller noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar