Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 12. februar 2014

Tillykke!

Det er virkelig shitty shit at min knogle ikke helt vokser sammen, som den skal. Det fik jeg jo at vide i går, ude på ambulatoriet. Men såret heler fint - positivt. Jeg fik taget blodprøver, da jeg alligevel var derude.

Dem har jeg så fået svar på i dag. Mine levertal er alt for høje. Så nu skal jeg til kontrol på medicinsk ambulatorium på Køge sygehus. Arh mand! Jeg render på det hospital konstant!

Jeg har det ellers godt, synes jeg. Den visitator, der skulle være kommet i dag, har meldt afbud, og kan først komme den 27., hvis det skal passe med vores planer om fysioterapi. Så... Det går.

Jeg vil gerne sige tillykke til alle jer, som har fødselsdag i dag. Jeg håber I får en alletiders dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar